2012/06/12

Kaynağa Dönüş: Değişim için Yaratım

Hoşgeldiniz.. 
Yeni çağın, yeni insanın, kalıcı ilişkilerin ve döngülerin yaratımına katkıda bulunmak için;
* Dayanışma Ekonomileri: Sosyal Yaratıcılık
* Birlikte Üretim: Grup oluşturma, bağlantı kurma ve sürdürme
* Doğayla Bağlantı: Ekolojik Yerleşimler

alanlarında görüş, çalışma, deneyim ve bilgilerimizi paylaşarak çoğaltmak ve çeşitlendirmek için bu dijital mikro-kamusal alana ilgili herkesi davet ediyorum..

Bu konularda kendi birikimlerimi çeşitli başka kanallarla da paylaşmaya çalışıyorum:
- Seminerler
- Uygulamalı Çalışmalar
- Proje Danışmanlığı
- Birlikte Proje Yaratımı
- Mekānsal Şifa
- Mimari Proje Yaratımı ve Uygulamalar

Barış içinde, dengede, bağlantıda ve yaratıcı kalabileceğimiz "yeni" bir dünya için arayışlarımızı paylaşabilmek ve tartışabilmek için sizleri bu açık alanda görmeyi umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder